09/06/2013

Shkrimet mbi tableta Linear A et B në gjuhën shqipe ?

Linear A&B a kuptohen në gjuhën shqipe ?

Nuk thëmi se këto fjalë mbi shkrime mioniane janë vetëm se shqip, por jemi munduar t'ua japim kuptimin në shqip pas 3400 vitësh por, edhe nëse nuk i afrohët fjalë për fjalë ky shkrim gjuhës së sotme shqipe duhet te guxojmi e të thëmi se, vështirë se ndonjëherë këto tableta do te deshifrohën në ndonjë gjuhë tjetër perpos perputhjes me gjuhën shqipe ! flm...
Do të shtrojmi një mendim tjetër rreth fjalëve;
1.=kowa,
2.=kowo,
3.=mul
=======
Mendoja para ca vitësh se kjo fjala enigmatike e cila është shumë herë e permendur në tabletat e Pylos si dhe të epokës së Linearve B rreth 1600- 1400 deri para krishti, pra fjala: =kowa= dhe =kowo= bëhëj fjalë për prodhime te ndryshme të jetës së perditshme për amvisni, si kofe, çypa, vegshi etj...
por, më në fund kam ardhur deri tek bindja tjetër se, "kowa" kowo" bëhët fjalë për tregti të kuajve, mazave, mushkave apo pelave ?
==================
Bennett & Olivier 1976: Scribe 4
PY Aa 62
Chadwick & Ventris 1973:
=me-re-ti-ri-ja MUL 7 ko-wa 10 ko-wo 6
=mérri té trija'at; maza 7, kû-âj 10, pêl-â 6 (shihet që ky është një propozim, pa kushte, as po as jo, si në burs ?...më tej e shohim se edeh shifrat perputhen perafersishte, 7, 6, 10, ;
=================
Chadwick 1988:
=me-re-ti-ri-ja= MUL (7) =ko-wa 13 =DA 1 TA 1
=Merre trijat: Maz 7, kûâj13, =dhâ/thâ=sa i kanë dhanë(fjala) shtyrja në pazar/tregëti..ose; sa i mban, e sa iu japin në shitje ?
To Do: double-check this transliteration in Chadwick 1988
=================
Bennett & Olivier 1973:
=me-re-ti-ri-ja MUL (7) ko-wa 10 ko-wo 6
=Merre t'rijâ't: maz 7, kûâ-j10, kôâ-j 6; (për pelâ perfundon me = për kuaj (mashkullore). kurse për feminore perfundon me -â)
================
Bennett & Olivier 1976: Scribe 4
PY Aa 63
=ki-ma-ra MUL 3, ko-wa 5, ko-wo 4, DA 1 TA 1
=ki marr:
maza 3, kûa-j 5, kûâ-jâ 4,=(pêlä), : i dhâ/ lâ ose i mbajti..kaq ( psh; 10 euro..)(po ose jo) do ti marrish apo jo ?
================
Bennett & Olivier 1976: Scribe 4
PY Aa 76
=po-to-ro-wa-pi:
=MUL 4=mul duhet te ishin ose mushka ose gomar, mos te harrojmi ne gjuhen frenge(keltike kemi Mul pr mushken)
=ko-wa 4
=ko-wo 3
=DA=dhâ1 TA =lâ1(një blerës)
======================
=pot'ûa jâpi:
=maza 4,
=kûa-j 4,
=pela 3,
=dhâ/lâ=po ose jo(pajtoheni më këtë propozim ? ..do thotë se shkruhej nê tableta transakcioni si sot në qendrat e medhaja tregtare apo Burs) ?
======================
Bennett & Olivier 1976: Scribe 4
PY Aa 85
=a-ke-ti-ri-ja MUL 12, ko-wa 16, ko-wo 8, DA 1 TA 1
=â i kê trij-at: maz-â 12, kûa-j 16, pêla 8 dhâ/thâ=po ose jo ?
========================
Bennett & Olivier 1976: Scribe 4
PY Aa 89
=(a)-ra-ka-te-ja MUL 37 ko-wa 26 ko-wo 16 TA 1
=â= duhet te ishte; psh. a po i merrë/bleni ?
=mé-rré/merri këta janë:
mâz-â 37, kûâ-j 26, pêl-â 16,
=lâ=do thotë se: i mbajti kaqë e i lâ, ose u vendos shitja, shihet se këtu mungon:
=(DA),=dhâ kaq..(euro psh.) kuptojmi se janë në shitje:
37 mâz-a , 26 kû-aj, 16 pêl-â ...?
======================
DA=dhâ=i ka propozuar kaqë para, i dhâ fjalën, (si në burs)...?
TA=lâ, thâ= i tha apo i lâ/ i mbajti për kaqë, do thotë: fjala e fundit, =lâ= i lëni.;sa i mbani ?
= sa i lê'n-i kuajt ?
======================
P.S: Të kemi parasysh se: =MUL= në gjuhën frenge thuhet për mushkën, mirepo duhet te ishte nje keq interpretim, ose vertete është fjala per Mul-at, mushkën ? ..

Nuk duhet te jemi kategorik, te provojmi njehere keshtu .. poashtu edhe Pulé= i thonë kalit.. dy hipotezat afrohen e përputhen, mendoj se bëhët fjalë për tregti kuajsh ...?
======================
Ndonjëri do thoshte se kjo është vetëmse një rastësi, mirëpo, kemi edhe dëshmi tjera më të hershme, tek Liear A që janë më të vjetra për rreth 400 vite, (nga 2000-1700 para krishti) hasim poashtu fjalë shqipe në tabletat në Hagjia Triada.

Në këtë tablet nga Lin A, jemi munduar ti japim kuptim këtyre tri emrave te panjohura deri më sot, por, sipas studiuesit britanik John Young, i cili ka shprehur mendimin se, bëhët fjalë për prodhime kafshësh, dhe pa dyshim se, fjala:
================ =============
=DI= na është e njohur edhe sot, pra, mund të thëmi se:
=DI=dhi, poashtu edhe fjala e siperme ?
=CAP= padyshim se spjegohet me
=Cjap apo Cap -in në gjuhën shqipe ?
=QE-KU-RE=lëkura te kafsheve ?
=============== ==============
Megjithëse, për deshifrimin e këtyre tabletave duhet një angazhim më i madh nga dijetarët tanë si dhe perpjekje te vijushme, shpresojmi se në t'ardhmen do arrihën rezultate të duhura me hulmutues të rinjë
============== ==============
Kur lexojmi këto tableta, nuk është vështirë të qellohet se për çka bëhët fjalë, secila tablet flet për një kategori mallrash, prodhime apo tregu i mallrave te kafshëve, i drithrave, dyçani i çypave etj.
=============== =============
=FIC =Fiq/Fik?
=Vin-a Re = Vërë é Ré ?
=Vina Si=Vëna zi-h/zézë ?
=Vir = Birra = Biérre?








Vijojmi me Linearet B
=====================================
1.Emrat e njerëzve grekë/ Antroponimos griegos : 25
a-ka-de ...........................................(B(5) 799.6) = *Άκάδης
a-ke-ta .............................................(B 798.3) = *ΆγέτοΤς
a-ki-wa-ta.........................................15.6 (B(5) 801.5) = *Άρχιράστσς
a-ko-ro-da-mo-jo ...........................(B(l) 1025.b) = *ΆκρόδοΤμος [gen.]
a-na-qo-ta ........................................(B 798.4) = *Άναρ-χ*όντο!ς
]a-pi-ja-ko-ro-jo...............................[ (B(l) 812.a) = *Άμφιάγορος [gen.]
a-pi-me-de........................................™ (B(5) 801.6) =Άμφιμήδης
a-tu-qo-ta........................................ (B(5) 799.8) = *Άρτ\ψοίτϋ.ς
do-ri-jo136 ....................................(B(5) 801.2) = Δολίος
le-qe-ra-wo .....................................(B(5) 5025.2) =
e-u-da-mo.......................................... (B(5) 799.5) = Εύδαμος
e-u-na-wo .........................................(B (5) 799 v. 2) =
i-ke-ta ................................................(B (5) 799.8) = ΊκέτοΤς
i-se-we-ri-jo ......................................(B 798.11) = ^'I
ke-sa-do-ro ......................................(B 798.2) = *Κέσσανδρος
========================================
2. emrat e njerëzve jo grek/ Antroponimos no griegos : 34
a-me-ja-si = (B(5) 799 v. 4) ]
a-wo-ro (B(5) 800.3)
œ-du-ro................................................ .....[137 (B(5) 9695.2) ]
e-i-ja-si .................................................. ...(B(5) 804.3)
e-ke-se................................................ ......(B(5) 799.7)
e-ko-te................................................ ......[ (B 1055.6)
e-re-ke................................................ ......[m $(5) 801.2) ]
e-ri-ko................................................ .......[ (B(5) 5026.2)
i-za-re .................................................. ...(B(5) 805.3)
ki-ri-ja-si........................................... 136 (B(5) 801.5)
ku-pe-re-te ................................................(B (5) 799 v. 1)
ma-di-qo .................................................. (B(5) 806.4)
na-su-wp .................................................( B(5) 799 v. 5)
pa-wi-no................................................ . (B(5) 799.4, B(5) 805.1) ]
pi-ja-to .................................................. ...(B(5) 805.2)
pi-ri-u-wo ............................................... .(B(5) 803.2) 

 =Tarasija= a eshte fjala per Terezija ?

Emri:  3-BALLLL-001.jpg

Shikime: 26

Madhësia:  17.9 KB

Killen, « The Linear B Tablets and Mycenaean les séries de la:
=Ta-ra-si-ja = peshore Linear B

=Te-ra-zi-je=serbishte
= те-ра-зи-је(serb.)=peshore
=Tərəzi(tur.)=peshore,
=Ta-ra-si-ja[/B]= ne Linear B në gjuhen shqipe dhe vellahe ?
=Terezija=vellahe
=Terezija=shqip (nganjehere quhet edhe "tarazija" ne disa dialekte)
=līdzsvars (letone)=ekuilibër(alb.)
=balansas(lit.)=tasakaal (est.)
=vage(croa.)=Balanta(rum.)
=весы=теразије(serb.)
=κλίμακες(gr.)
= теразије(serb.)=tərəzi(tur.)
=vog(islande.)=ваги(ukr.)
=песаре (bulg.)
=теразије(serb)=peshore
"Tri kam kâ Tarezija,
Kater kam na i'ka dhija..." (këngë popullore)
nuk gjeta peshore=balanc me tri kembe ne google, nese me gjeni nje foto jua di per nder ..

Emri:  TAREZIAJA.jpg

Shikime: 26

Madhësia:  52.1 KB

Pasi qe e kemi analizua fjalen =tarasija= mendoj se ka edhe te tjere qe do me kundershtojne, e drejta e tyre, por pasi e gjetem se ç'eshte =Tarasija= ne do mundohemi ta shtjellojmi dhe te japim mendimin tne rreth rrenjes se kesaj fjale te Linearve egjeane e shkruar para 3500 vitesh.
Mendoj se rrenja;
=Tarasija= gjendet shume lehte;
=Ta=kjo asht, =la=â Ras'na=â Razija mes popullit...kuvendit..
=Rasija=Razija
=Razija=Ekilibri
=Ba-Razija=Razi=drejtesi...EGALITE
ose drejtepeshimi, por ne realitet paraqet tek etrusket ku aty e hasim emrin e shtetit Etruskë=Rasna, ka kuptimin e barazis dhe egalitetit qeverisës te etrusskve apo te 12 qyteteve etruske qe sundonin ne barazi
njesoj edhe fjala
=Barazi
=Razi â, perputhet me termin apo toponimin e vendit te etruskve Rasna razia
=Barazia nga gjuha e vjeter skito vellahe=Razia=drejtesia;
Edhe te ne ende flitet per razin, " a ke ra ne "RAZI" a je pajtua me dike, keni marrur vendimin e drejte etj...

Nese dojmi te shkojmi edhe me largë ne mudn te kerkojmi edhe prejardhjen e emrit Tereza nga Terezija=Edrejta ?

Emri:  23-DSC09049.JPG

Shikime: 26

Madhësia:  53.5 KB

LINEAR B MICHAEL VENTRIS:
-a -e -i -o -u a e i o u d- da de di do du j- ja je jo ju k- ka ke ki ko ku m- ma me mi mo mu n- na ne ni no nu p- pa pe pi po pu q- qa qe qi qo r- ra re ri ro ru s- sa se si so su t- ta te ti to tu w- wa we wi wo z- za ze zo
ko-wo et ko-wa=skite ? koros ose kore ? da ro pa te to na....
=========================================
di a se u po so me do mo qa za zo qi mu ne a2 ru mu
=========================================
je nwa pu du no ri wa nu ja su ta ra o pte ta2 ki
=========================================
ro2 tu ko dwe pe mi ze we ra2 ka qe
=========================================
ma ku au twe dwo two
=========================================
TABLETA E PILOS 1952 Blegen
archeologye 1954

trepied:

=po-me=o ose oi=oj ?
oseol, om, on, or, os, o-ja e gjate ose e shkurtër...
=====================
1°=di-pa me-zo-e qe-to-ro-we=
=kup me kater goj=

2°=di-pa me-zo-e ti-ri-o-we-e=
=kup me tri goj=

3°=di-pa me-wi-jo qe-to-ro-we=
=kup me kater goj=

4°=di-pa me-wi-jo, ti-ri-jo-we=
=kup me tri goj=
5°=di-pa me-wi-jo a-no-we=
=kup pas goj=

=një kup me te madhe, me kater goj=
=dy kupa me te mdhaja me tri goj=
=një kup me te vogel me kater goj=
=një kup me te vogel me tri goj=
=një kup ma te vogel pa goj=

Linear A&B a kuptohen në gjuhën shqipe ?

Nuk duhet te jemi aqë kategorik(te vendosur) e të themi se, këto shkrime te lashta janë vetëm se shqip, njashtu si jemi munduar këtu poshtë në këtë tentim,t'ua japim kuptimin në shqip pas 3400 vitësh këtyre shkrimeve, por, edhe nëse nuk i afrohet fjalë për fjalë ky shkrim gjuhës së sotme shqipe duhet te guxojmi e të thëmi se, vështirë se ndonjëherë këto tableta do te deshifrohen në ndonjë gjuhë tjetër perpos perputhujes me gjuhën shqipe ! flm...
Do të shtrojmi një mendim tjetër rreth fjalëve;
1.kowa,
2.kowo,
3.mul

======= ==========
Mendoja se fjala enigmatike e cila është shumë herë e permendur në tabletat e Pylos si dhe të epokës së Linearve B rreth 1600- 1400 deri para krishti, =kowa= e =kowo= bëhëj fjalë për gjësende të jetës së perditshme për amvisni, si kofe, çypa, vegshi etj... por, më në fund kam ardhur deri tek bindja se, "kowa" kowo" bëhët fjalë për tregti te kuajve, mazave, mushkave apo pelave ?
==================
Bennett & Olivier 1976: Scribe 4
PY Aa 62
Chadwick & Ventris 1973:
=me-re-ti-ri-ja MUL 7 ko-wa 10 ko-wo 6
=merri te trija'at; maza 7, kû-âj 10, pêl-â 6 (shihet që ky është njË propozim, pa kushte, as po as jo...më tej e shohim;
=================
Chadwick 1988:
=me-re-ti-ri-ja= MUL (7) =ko-wa 13 =DA 1 TA 1
=Merre trijat, Maz 7, kûâj13, =dhâ/thâ=sa i kanë dhanë(fjala) shtyrja në tregëti..ose; sa i mban, e sa iu japin në shitje ?
To Do: double-check this transliteration in Chadwick 1988
=================
Bennett & Olivier 1973:
=me-re-ti-ri-ja MUL (7) ko-wa 10 ko-wo 6
=Merre t'rijâ't: maz 7, kûâ-j10, kôâ-j 6; (për pelâ perfundon me -ô për kuaj mashk. perfundon me â)
================
Bennett & Olivier 1976: Scribe 4
PY Aa 63
=ki-ma-ra MUL 3 ko-wa 5 ko-wo 4 DA 1 TA 1
=ki marr: maza 3, kûa-j 5, kûâ-jâ 4(pêlä), : dhâ/ lâ(po ose jo) ?
================
Bennett & Olivier 1976: Scribe 4
PY Aa 76
=po-to-ro-wa-pi:
=MUL 4
=ko-wa 4
=ko-wo 3
=DA=dhâ1 TA =lâ1(një blerës)
======================
=pot'ûa jâpi:
=maza 4,
=kûa-j 4,
=pela 3,
=dhâ/lâ=po ose jo(pajtoheni më këtë propozim ? ..do thotë se shkruhej nê tableta transakcioni si sot në qendrat e medhaja tregtare apo Burs) ?
======================
Bennett & Olivier 1976: Scribe 4
PY Aa 85
=a-ke-ti-ri-ja MUL 12 ko-wa 16 ko-wo 8 DA 1 TA 1
=â i kê trij'at: maz-â 12, kûa-j 16, pêla 8 dhâ/thâ=po ose jo ?
========================
Bennett & Olivier 1976: Scribe 4
PY Aa 89
=(a)-ra-ka-te-ja MUL 37 ko-wa 26 ko-wo 16 TA 1
=â= duhet te ishte; psh. a po i merrë ?
=me-rre/merri këta janë:
mâz-â 37, kûâ-j 26, pêl-â 16,
=lâ=do thotë se: i mbajti kaqë e i lâ, ose u vendos shitja, shihet se mungon këtu;
=(DA),=dhâ kaq..(euro) kuptojmi se janë në shitje:
37 mâz-a , 26 kû-aj, 16 pêl-â ...?
======================

DA=dhâ=i ka propozuar kaqë para, i dhâ fjalën, (si nê ankad publik)...
TA=lâ, thâ= i tha apo i lâ/ i mbajti për kaqë, do thotë: fjala e fundit, =lâ=(commbien tu lesse ce cheveaux )?
= sa po i lê'n-n këta kuaj ?
======================
PS; e kemi parasysh se: =MUL= në gjuhën frenge thuhet për mushkën, mirepo duhet te ishte nje keq interpretim, ose vertete eshtre fjala per Mul-at, mushken ? .. nuk duhet te jemi kategorik, te provojmi njehere keshtu .. poashtu edhe Poule= i thonë kalit.. dy hipotezat afrohen, përputhen, mendoj se bëhët fjalë për tregti kuajsh ...?
======================
Ndonjêri do thoshte se kjo është vetemse, një rastësi, mirëpo, kemi edhe dëshmi tjera më të hershme, tek Liear A që janë më të vjetra për rreth 400 vite, (nga 2000-1700 para krishti) hasim poashtu fjalë shqipe në tabletat në Hagjia Triada.

Në këtë tablet nga Lin A, ne jemi munduar ti japim kuptim këtyre tri emrave te panjohura deri më sot, por, sipas studiuesit britanik John Young, i cili ka shprehur mendimin se, bëhët fjalë për prodhime kafshësh, dhe pa dyshim se, fjala:
====================
=DI= na është e njohur edhe sot, pra, mund të thëmi se:
=DI=dhi, poashtu edhe fjala e siperme ?
=CAP= padyshim se spjegohet me
=Cjap apo Cap -in në gjuhën shqipe ?
=QE-KU-RE=lekurat?
====================
Megjithëse, për deshifrimin e këtyre tabletave duhet një angazhim më i madh nga dijetarët tanë si dhe perpjekje te vijushme, shpresojmi se në t'ardhmen do arrihën rezultate të duhura me hulmutues të rinjë
================== Kur lexojmi këto tableta, nuk është vështirë të qellohet se për çka bëhët fjalë, secila tablet flet për një kategori mallrash, prodhime apo tregu i mallrave te kafshëve, drithrave, dyçani i çypave etj.
================== =FIC =Fiq/Fik?
=Vin-a Re = Vër e Ré ?
=Vina Si=Vëna zih/zezë ?
=Vir = Birra = Biérre?
==================
Më vjen interesant ta trajtojm
= A SU PU WE 1= athua, A=osht SUPU = shëpu(birë) WE = DHE pastaj masë shënon 1(ndoshta o shëpu një bure vinë bacë?)

Dje mora disa shenime nga njeri prej tetoves, mi dha disa shenime;
dhe jam i bindur se kjo;
= A SU PU WE= â punové ose ka punuar ? ka mundesi se keto pune i ka kryer kjo Adhuresha por tani me nuk jeton, mirepo regjistrimi ka mbetur.. ?

=A GjUPuVE= â punu..? ka punu..nje dite apo 14 dite ?
Normale kjo se "gj" hyri me vone...ne vend te "S"; =gj..por jo aty ku kemi te gjitha S-at...me siguri duhet te kete ndonje shenje specifike nese ka ekzistua "gj" apo ne vend te saj shkruhej "S" ?

=A-Dû-Ré-Sâ S'û Mô-Rô-Mô A-Tô-Jô-Tô-i ...=

==Adhûrésa sû mâ, rrô mâ âjô Jôtôi..Si....==
=Adhuresha s'â mâ, s'rrô mâ, âjô Jétôi. si .=?
=============================== 
 Per lexuesin qe te mos i ngatrrojmi gjerat, keto shkrimet e me siperme nga tabletat KH11 jane te gjetura nga pjesa perendimore e Kretes ne Khania

Ketu edhe një tjeter tablet:
KH Gq 5

.1 di-wi-jo[ ]di-(we) (ME)+(RI) (*209VAS)+(A) (1)
.2 di-wo-nu-so (ME)+(RI) [ ] (2)
====================
1.=Di vonûsh merri 209 vaze...?
2.=Divonuso merrri 209 vaze=?
ndoshtra ketu i drejtohet ndonje personi me emrin Divonushi, qe ti merrë 209 vaza ?
http://minoan.deaditerranean.com/lin...#toc-py-aa-795
http://people.ku.edu/~jyounger/LinearA/updates.html
 Dy tipe te popullsive Egjeane; 1 dhe 2 që ne populli shqiptar jemi 80% te races Dinarike tipi 2 pra Braki..kokë rrethore e jo te perzgjatur..
Para 6000 vite pk. në Egje jetonte një popullêsi e tipit 1 doloko, me vendbanim nga bazeni i Danubit e deri në Krime, por, ajo u shua rreth 3000 para krishti, dominoi pastaj raca braki Numer 2 te ciles edhe ne i perkasim;


 Tipi Kretuas rreth 2500 e 1500 parta Krishti...

Sanskrishtja apo Hindo-Skitishtja=pellazgjishtja nga Gangi deri në ishujt egjeane...

Report of the ... Meeting, Volume 21
Par British Association for the Advancement of Science1851




http://books.google.fr/books?id=7uFJ...8%2C473&edge=0




very On the fullest consideration I cannot assent to the opinion of Otfried Miiller Etr i 71 that the name Etruscus is another form of Tyrsentts and in spite of its alluring facility I feel myself obliged to abandon the favourite hypothesis that Rasma is a mutilation of Tarasena the genuine form of the Pelasgian designation The true philologer will find the proof's of a common origin in forms presenting to the unskilful eye the marks of an almost total dissimilitude and he will also in many cases reject as inconclusive the most striking evidences of merely outward resemblance He knows for example that sero sertus is a different word from sero situs and that the concessive modo has no connexion with the ablative of modus It is therefore not a scientific procedure to conclude that Etruria and Etruscus which always begin with EoxHe are elongated forms of Tuscus and Tyrsenus or conversely that Hasena is a mutilation of a more original word beginning with T If we admit the Ructian origin of the Etruscans the name Rasena must stand And as Et rus ci or Hetrus ci presumes an original Het rus i it would be more reasonable to conclude that this term comprises the root ras with a significant prefix and Niebuhr has shown that Ras ena contains this root with the affix ena found in Pors ena &c The old Scandinavian will tell us what this prefix means for in Icelandic hetia is a warrior or soldier and in the same language ras implies rapidity of motion so that the Ras ena and Hetrusi would be as good names for a warrior tribe as iro. Sas uiuvs was for Achilles and dues for a troop of predaceous animals Another identification of similar roots must be equally avoided Nothing is more natural at first sight than to suppose that the names 1ap iivwv Tarkynia Tarquinii are harder forms of the Pelasgian Tvpativds.

But there is a conclusive reason against this assumed identity which has not yet occurred to any philologer If rap or rpay and rvp a belonged to the same root the latter must be a secondary or assibilated form of the other Now to say nothing of the fact that the a of Tvp n oi and rvp ois belongs to the termination and is not found in rup awos &c it is clear that the form rvp trrjvos is the only one which was ever known to the Pelasgians in Greece whereas the harder form belongs to the later or mixed race in Italy It would be therefore more reasonable to conclude that while Vvp or r6s is the Pelasgian whether in Italy or Greece the Tar chons and Tar gums belong to the Etruscans properly so called Now if we admit this we at once fall back upon the Scandinavian race. For the prefix Tor or Thor is a certain indication of the presence of the North men Thus we have the town of Thor igny in the NW of Normandy where the termination is the same as that of many other towns in the same district as Formigny Juvigny &c and corresponds to the Danish termination inge as Bellinge Helsinge &c Etienue Borring Sur la Limite meridionals de la Monarchic Danoise Paris 18 9 p 9 It is worthy of remark ...

http://books.google.fr/books?id=7uFJ...0%2C951&edge=0

"It is obvious that we cannot expect to find one uniform language in the Etruscan Inscriptions which belong to very different epochs and are scattered over the whole of the territory occupied in different proportions by a mixture of cognate tribes In the most ancient fragments and especially in those which are found in the south of Etruria we should expect to find a predominance of the Pelasgian element which is common to Greek and Latin and in point of fact many of these inscriptions differ little if at all from Archaic Greek We should have no difficulty about the remains of the Etruscan language if all the fragments were as easily deciphered as mi Kalairu fuius elfil Kakatpov Fu ii In some we find not only the Greek language but the Hexameter line which is peculiar to the Greeks thus we have in the Museum at Naples the following line mi ni Mulve neke Velihu ir Pupliana I am not Mulva nor Volsinii but Populonia and we find a complete couplet on the vase found by Galassi at Cervetri:

=mi ni kethuma mi mathu maram litiai thipurenai ethe erai tie epana mi nelhu natlav helephu=

"I am not dust I am ruddy wine on funereal ashes where there is feasting under ground I am water for thirsty lips"

In other inscriptions we naturally find a nearer approximation to the Umbrian language as represented by the Eugubine tables And I propose to show that where we cannot derive any assistance from Pelasgian or old Italian sources the Scandinavian languages will furnish us with certain and ready help I must premise however that I do not intend to engage in any detailed explanation of the Etruscan inscriptions it will be sufficient for my present purpose if I can by a few decisive instances establish the character of the language and thus confirm the other proofs of Scandinavian or Gothic affinity ....."


Ky imazh eshte zvogeluar, kliko ketu per te par imazhin e plote.
 "On the fullest consideration I cannot assent to the opinion of Otfried Miiller Etr i 71 that the name Etruscus is another form of Tyrsentts and in spite of its alluring facility I feel myself obliged to abandon the favourite hypothesis that Rasma is a mutilation of Tarasena the genuine form of the Pelasgian designation The true philologer will find the proof's of a common origin in forms presenting to the unskilful eye the marks of an almost total dissimilitude and he will also in many cases reject as inconclusive the most striking evidences of merely outward resemblance He knows for example that sero sertus is a different word from sero situs and that the concessive modo has no connexion with the ablative of modus It is therefore not a scientific procedure to conclude that Etruria and Etruscus which always begin with EoxHe are elongated forms of Tuscus and Tyrsenus or conversely that Hasena is a mutilation of a more original word beginning with T If we admit the R uctian origin of the Etruscans the name Rasena must stand And as Et rus ci or Het rus ci presumes an original Het rus i it would be more reasonable to conclude that this term comprises the root ras with a significant prefix and Niebuhr has shown that Ras ena contains this root with the affix ena found in Porsena.

The old Scandinavian will tell us what this prefix means for in Icelandic hetia is a warrior or soldier and in the same language ras implies rapidity of motion so that the Ras ena and Het rusi would be as good names for a warrior tribe as iroSas uiuvs was for Achilles and dues for a troop of predaceous animals Another identification of similar roots must be equally avoided Nothing is more natural at first sight than to suppose that the names 1ap iivwv Tarkynia Tarquinii are harder forms of the Pelasgian Tvpativds But there is a conclusive reason against this assumed identity which has not yet occurred to any philologer If rap or rpay and rvp a belonged to the same root the latter must be a secondary or assibilated form of the other Now to say nothing of the fact that the a of Tvp n oi and rvp ois belongs to the termination and is not found in rup awos &c it is clear that the form rvp trrjvos is the only one which was ever known to the Pelasgians in Greece whereas the harder form belongs to the later or mixed race in Italy It would be therefore more reasonable to conclude that while Vvp or r6s is the Pelasgian whether in Italy or Greece the Tar chons and Tar gums belong to the Etruscans properly so called Now if we admit this we at once fall back upon the Scandinavian race For the prefix Tor or Thor is a certain indication of the presence of the North men Thus we have the town of Thor igny in the NW of Normandy where the termination is the same as that of many other towns in the same district as Formigny Juvigny &c and corresponds to the Danish termination inge as Bellinge Helsinge &c Etienue Borring Sur la Limite meridionals de la Monarchic Danoise Paris 18 9 p 9 It is worthy of remark ..."

 Cilat janë lidhjet mes skitve e pellazgëve ?

" Dennis i xc where phleres differs from suthi in being the designation of moveable objects rather than of fixed monuments or sepulchres Thus we have ken phleres teke or trke on the toga of the statue of Aulus Metellus Micali Antichi Monumenti pi it n 2 and on the left thigh of the laurel crowned Apollo Gori Museum Etruscum i pi 32 we have the legend mi phleres Epul aphe Aritimi Phasti Ruphria turce clen cecha From these and a number of other examples it is clear that phleres must denote the object offered up or consecrated As most of the objects are of the nature of supplicatory gifts it would be natural to suppose that the word denotes a votive oblation Now we know from Festus p 230 cf 77 109 that ploro and imploro or endoploro in old Latin signified to call for aid If then we compare the Icelandic fleiri Suio Gothic flere with the Latin plures we shall easily see how phleres may contain the same root as ploro especially since the Latin language recognises a similar change in the cognate Jleo The word is then in its effect equivalent to the Greek avadrj ia and means a votive offering like the votiva tabella of the ancient temples or the voto of the modern churches in Italy and it is easy to see how the ideas of vow prayer and offering run into one another But though we can at once translate mi phleres Epul aphe Aritimi I am a votive offering to Apollo and Artemis this does not tell us the meaning of the word tree or three which in the other cases is appended to phler or phleres Here the Scandinavian languages at once come to our aid for in Suio Gothic trtega is dolere and treege dolor and in Icelandic at trega is desiderare and tregi is desiderium or mceror and to the same root we may refer the Icelandic threk gravis labor or molestia for tregi also means impedimentum Now as the monuments on which three or tree occurs are clearly sepulchral it follows that phler thrce must mean a votive offering of sorrow The inscription eka erske nak achrum phler thrke appears on an amphora found at Vulci and in connexion with a picture representing the farewell embrace of Adme tus and Alcestis It may be assumed then that the amphora was a funereal offering from a husband to his deceased wife We learn from Galassi's vase that era in Etruscan signifies earth and therefore er ske would naturally denote an earthenware vessel nak is the preposition which under the form na nahe nach occurs in all the Teutonic and Sclavonian languages and achr um is the locative of achr acker ager which occurs in the great Peru gian inscription so that the legend signifies this earthen vessel in the ground is a votive offering of sorrow It is as well to mention that I do not consider turce on the statue of Apollo as connected with the word thrke its position between the proper name and the well known clen shows that it is & family adjunct and as the word ceca compared with cechaze on the Peru gian Inscription 1 45 and with cechase on the Bomarzo Sarcophagus Dennis ip 313 seems to be a reduplicated verb form perhaps akin to the Icelandic kasa Danish kokase to heap up or build perhaps connected with gefa geben x Pw &c we may render the passage thus Fastia Rufria Tuscijilia natu maxima dedit "



=Linear A&B a kuptohen në gjuhën shqipe ?

Nuk thëmi se këto fjalë mbi shkrime mioniane janë vetëm se shqip, por jemi munduar t'ua japim kuptimin në shqip pas 3400 vitësh por, edhe nëse nuk i afrohët fjalë për fjalë ky shkrim gjuhës së sotme shqipe duhet te guxojmi e të thëmi se, vështirë se ndonjëherë këto tableta do te deshifrohën në ndonjë gjuhë tjetër perpos perputhjes me gjuhën shqipe ! flm...
Do të shtrojmi një mendim tjetër rreth fjalëve;
1.=kowa,
2.=kowo,
3.=mul
=======
Mendoja para ca vitësh se kjo fjala enigmatike e cila është shumë herë e permendur në tabletat e Pylos si dhe të epokës së Linearve B rreth 1600- 1400 deri para krishti, pra fjala: =kowa= dhe =kowo= bëhëj fjalë për prodhime te ndryshme të jetës së perditshme për amvisni, si kofe, çypa, vegshi etj...
por, më në fund kam ardhur deri tek bindja tjetër se, "kowa" kowo" bëhët fjalë për tregti të kuajve, mazave, mushkave apo pelave ?
==================
Bennett & Olivier 1976: Scribe 4
PY Aa 62
Chadwick & Ventris 1973:
=me-re-ti-ri-ja MUL 7 ko-wa 10 ko-wo 6
=mérri té trija'at; maza 7, kû-âj 10, pêl-â 6 (shihet që ky është një propozim, pa kushte, as po as jo, si në burs ?...më tej e shohim se edeh shifrat perputhen perafersishte, 7, 6, 10, ;
=================
Chadwick 1988:
=me-re-ti-ri-ja= MUL (7) =ko-wa 13 =DA 1 TA 1
=Merre trijat: Maz 7, kûâj13, =dhâ/thâ=sa i kanë dhanë(fjala) shtyrja në pazar/tregëti..ose; sa i mban, e sa iu japin në shitje ?
To Do: double-check this transliteration in Chadwick 1988
=================
Bennett & Olivier 1973:
=me-re-ti-ri-ja MUL (7) ko-wa 10 ko-wo 6
=Merre t'rijâ't: maz 7, kûâ-j10, kôâ-j 6; (për pelâ perfundon me = për kuaj (mashkullore). kurse për feminore perfundon me -â)
================
Bennett & Olivier 1976: Scribe 4
PY Aa 63
=ki-ma-ra MUL 3, ko-wa 5, ko-wo 4, DA 1 TA 1
=ki marr:
maza 3, kûa-j 5, kûâ-jâ 4,=(pêlä), : i dhâ/ lâ ose i mbajti..kaq ( psh; 10 euro..)(po ose jo) do ti marrish apo jo ?
================
Bennett & Olivier 1976: Scribe 4
PY Aa 76
=po-to-ro-wa-pi:
=MUL 4=mul duhet te ishin ose mushka ose gomar, mos te harrojmi ne gjuhen frenge(keltike kemi Mul pr mushken)
=ko-wa 4
=ko-wo 3
=DA=dhâ1 TA =lâ1(një blerës)
======================
=pot'ûa jâpi:
=maza 4,
=kûa-j 4,
=pela 3,
=dhâ/lâ=po ose jo(pajtoheni më këtë propozim ? ..do thotë se shkruhej nê tableta transakcioni si sot në qendrat e medhaja tregtare apo Burs) ?
======================
Bennett & Olivier 1976: Scribe 4
PY Aa 85
=a-ke-ti-ri-ja MUL 12, ko-wa 16, ko-wo 8, DA 1 TA 1
=â i kê trij-at: maz-â 12, kûa-j 16, pêla 8 dhâ/thâ=po ose jo ?
========================
Bennett & Olivier 1976: Scribe 4
PY Aa 89
=(a)-ra-ka-te-ja MUL 37 ko-wa 26 ko-wo 16 TA 1
=â= duhet te ishte; psh. a po i merrë/bleni ?
=mé-rré/merri këta janë:
mâz-â 37, kûâ-j 26, pêl-â 16,
=lâ=do thotë se: i mbajti kaqë e i lâ, ose u vendos shitja, shihet se këtu mungon:
=(DA),=dhâ kaq..(euro psh.) kuptojmi se janë në shitje:
37 mâz-a , 26 kû-aj, 16 pêl-â ...?
======================

DA=dhâ=i ka propozuar kaqë para, i dhâ fjalën, (si në burs)...?
TA=lâ, thâ= i tha apo i lâ/ i mbajti për kaqë, do thotë: fjala e fundit, =lâ= i lëni.;sa i mbani ?
= sa i lê'n-i kuajt ?
======================
P.S: Të kemi parasysh se: =MUL= në gjuhën frenge thuhet për mushkën, mirepo duhet te ishte nje keq interpretim, ose vertete është fjala per Mul-at, mushkën ? ..

Nuk duhet te jemi kategorik, te provojmi njehere keshtu .. poashtu edhe Pulé= i thonë kalit.. dy hipotezat afrohen e përputhen, mendoj se bëhët fjalë për tregti kuajsh ...?
======================
Ndonjëri do thoshte se kjo është vetëmse një rastësi, mirëpo, kemi edhe dëshmi tjera më të hershme, tek Liear A që janë më të vjetra për rreth 400 vite, (nga 2000-1700 para krishti) hasim poashtu fjalë shqipe në tabletat në Hagjia Triada.

Në këtë tablet nga Lin A, jemi munduar ti japim kuptim këtyre tri emrave te panjohura deri më sot, por, sipas studiuesit britanik John Young, i cili ka shprehur mendimin se, bëhët fjalë për prodhime kafshësh, dhe pa dyshim se, fjala:
==================== =============
=DI= na është e njohur edhe sot, pra, mund të thëmi se:
=DI=dhi, poashtu edhe fjala e siperme ?
=CAP= padyshim se spjegohet me
=Cjap apo Cap -in në gjuhën shqipe ?
=QE-KU-RE=lëkura te kafsheve ?
=============== ==============
Megjithëse, për deshifrimin e këtyre tabletave duhet një angazhim më i madh nga dijetarët tanë si dhe perpjekje te vijushme, shpresojmi se në t'ardhmen do arrihën rezultate të duhura me hulmutues të rinjë
================ ==============
Kur lexojmi këto tableta, nuk është vështirë të qellohet se për çka bëhët fjalë, secila tablet flet për një kategori mallrash, prodhime apo tregu i mallrave te kafshëve, i drithrave, dyçani i çypave etj.
================ =============
=FIC =Fiq/Fik?
=Vin-a Re = Vërë é Ré ?
=Vina Si=Vëna zi-h/zézë ?
=Vir = Birra = Biérre?
================ =============

===============================

===============================
Ky imazh eshte zvogeluar. Kliko ketu per te par imazhin e plote, ky imazh ka parametrat 800x269.

================================
Ky imazh eshte zvogeluar. Kliko ketu per te par imazhin e plote, ky imazh ka parametrat 800x330.

================================

 =Qytetrimi Egjeanë Linearet A dhe B=

Tablettes HAGHIA TRIADA LM IB context
Translatim i perafert;
"Tabletat e linearit A janë zbuluar në vitin 1904 në Hagia Triada, jug-Lindje të Kretes te cilat mendohet se i perkasin periudhes nga 1900 deri 1700 para krishti.
Schoep 2002, 179: sipas Caratelli, tableta 1-50 dhe 58-84 janë të mendimit që vijnë nga Villa 85-154A nga Casa Lebete (nga rruga që ato janë gjetur, të depozituara ndoshta në një kuti prej druri).Atyre iu bashkohen 23-150 dhe 70 -151 hedhin disa dyshime mbi saktësinë e këtyre gjetjeve, megjithatë sipas Militello, HT=Hagia Triada(likaliteti) 85-113 vijnë nga dhoma 7 e villes Casa (gërmuar në vitin 1904) dhe 114-121 dhe 129-131 (1912 gërmime) vijnë nga dhoma 9 e villes Casa .
Në Villa, tabletat vijnë nga të paktën 5 vende: HT 24 u gjetën në lagjen Jug-Perëndim, në prag mes korridorit 9 dhe hollit 26, 11 tableta (duke përfshirë "HT" 1-5) ishin zbuluar në lagjen Veri-Perëndimore, në fushën e portikut në dhomën 11 dhe 13, disa tableta shumë të fragmentuara u gjetën në dhomën 72, pra shumica e tabletave janë ruajtur mirë që vijnë nga depoja=magacina ku 59 prej tyre janë gjetur kundër murit jugor (depoja 59 është pjesë e një zone të madhe e magazinimit të përbërë nga njësi të ndryshme të destinuara për ruajtjen e mallrave të ndryshme: lëngjet në dhoma 8, 61, 17), të mallrave (të thatë në dhomat 58, 59, 5), dhe më shumë mallra me vlerë të tilla si metale (kjallape e fragmente prej ari) (në dhomat 57 e 7, e cila ishte shumë e kufizuar). Dhoma 57 ka prodhuar një sëpatë bronzi të dyfishtë dhe një filxhan, dhoma 7 përmbante pesë kollonat e nëntëmbëdhjetë kallape bronzi e në dhomen 7 janë gjetur statueta prej bronzi dhe fletë metalike ari".
26 November 2000; last update: 24 March 2013
Referanca dhe rte drejtat e autorit: Comments, corrections, questions: John Younger (jyounger@ku.edu)
mendoj se fjala është për ndonjê bim me kokerr te zgjatur=picigate ose petaqe= te shtypur ?

Këtu në këtë blog, do paraqesim një pasqyrim më të kjart dhe ilustruar me imazhe, se si erdhi deri te zhvillimi i qytetrimit Egjeanë, pasi jemi duke folur për shkrimet mbi tabletat e këtij qytetrimi, Linear A dhe B, pra Blogu është në ndertim e sipër, presim edhe sygjerimet tuaja. Së pari ilustrojmi me tablot nga kulmi i zhvillimit e pastaj do i kthehemi edhe gjurmeve, se, nga erdhi ky qytetrim, si gjithemone, na duhet prejardhja, duke u bazuar gjithnjë mbi argumente shkencore, fillimet e kulturave te para(ju lutemi mos ngatrrojmi kultura e qytetrime, njehere krijohën kushtet e jeteses e një popullesije ku pastaj kjo kultur rritet zhvillohet dhe arrinë novelin e një zhvillimit) pra, fillimet e kësaj kulture i gjejmi tek zonat gjeografike në veri te Danubit, si kultura e Kukutenit e njohur nga shkenca qe filloi rreth 6000 vite para krishti, ku pastaj kjo kultur u perhape edhe me gjërë, nË jug te Danubit deri tek deti Egje si dhe në veri rreth lumenjëve Prut Dnjestër Dnieêr si dhe krime e ndalet në Krrsh, kah veriu deri ne detin Baltik që prfshinë tërë regjionin e popullesisë te quajtur nga dijetarët me emrin =Prushi= që më vonë zhvillohet edhe perandoria Pruse...(populli i zjarrtë) si prushi, qafa e prushit ?.

Ishulli i kretë është në mes të Mesdheut, e gjatë nga perendimi në lindje 250 kilometra dhe veri jug rreth 50 Kilometra, pra më e vogël se Kosova për 4000 kilometra katrore.!



Virgili e thotë në vargun e Eneides, aty kur Eneu pas sa e sa mundimeve, si këshill kishte marrur nga pernedit se ai duhej të kthehej në Kretë andej kah kishin ardhur në Knoson e bukur pranë malit Ida...
Poashtu edhe ne patjetër se duhët të kthehemi në Kretë, pranë nënës sontë të vjetër në Knosë, djepin e qytetrimit që i mundësoj pastaj Grekëve të krijojnë një qytetrim që u bë i yni, i të gjithë popujve europianë.(Gustav Gloz)





Mirëpo në realitet, ne sot kemi bestytni tjetër pêr kryqin, mendojmi se i ka kater cepa, por gabohemi, fjala është për Triniten, numrin III që ishte dikur 2500 para krishti tek populli egjeanë numër fetish, numër i flijimit i sakrificës, edhe se në këtë pamje shohim katër rrema, duhet te kemi parasysh se i pari që ngritet nga toka nuk njihet por vetem tre rremat tjerë simbolizojnë Triniten, me siguri që këto ceremoni kryheshin me flijime njerzish...




Në këtë figur, sipas një pikturimi të lashtë mbi një guri gelqeror i gjetur në Mikenë rreth -1500 para krishti, shifen tatuazhet në ftyrë, vërehët se, këto katër pika, në dy faqet si dhe një në ball e tjetra në mjekërr, na i kujtojnë edhe tatuazhet tek ne në disa vise malore, por, mos te harrojmi se, tatuazhe te ngjajshëme bënin edhe vashat vëllëhe në Shqipëri e Maqedoni gjatë pushtimit osmanli, pra vashat vëllehe bënin tatuzhe ku figuronte një kryq në ball, shenjë për tu mbrojtur nga ushtarët turq, ishte një simbol mbrojtës ndaj dhunës, mirëpo tatuazhin e bënin edhe në te gjithë gishtat e duarve; Te njëjtat tatuazhe i hasim sot ende edhe tek popullsija bérbére(mendoj kabilé) në viset malore të Algjerisë që kanë lidhje edhe me astronomi e bestytni tjera, pra lidhje planetare ku i tërë tatuazhi mbi ftyrë interpretohet si një hart kozmosi me te gjitha planetet e që lidhet me ditët e javës...



Burimet:http://renesancailire.blogspot.fr/20...i-egjeane.html

 Shkojmi edhe më tutje në përpjekjet për te gjetur fjalë shqipe mbi tabletat e Linear A dhe B ...

= PA-SA-RI-JA=
= PA-SA-RI= .
=PA-SE-JA=me-pas, me u pasurua, shitje blerje në pazar...?
fjala:
=Pa-zar=Bazar==pas ari=flori, pasuri, pasuni=pa-s'ar=pazar..parë fatin=zarin ?
=Tregu ? ...në shumë raste gerrma "s" e shkruar duket se shqiptohet
=S=Z=
=I-PA-SA-JA= I pasuni, pasaniku ?
b- anësore që merret me mallra që matet me sa duket nga * 118
==========================================
=SA-RO=
=SHARO= sharro në pazar/tregti?
mu kujtua fjala e vjetër tek né ku thuhët;
"kam sharru"=do thote se; "kam humbur me shit-blerje",=tregti, ndoshta tregtari ka blerë shtrentë por i ka shitur më lirë gjësendet ?...

këto tableta ngjajnë sikur të ishin llogari të nje Burse te epokes ?

fjala =CAP= si e përmendem më sipër, mendoj se është e pa diskutueshme shqip=prodhim kafshësh..nuk ka tjetër perpos se =cap=cjap=kec=, këtë mendim ka edhe profesori Yung.
=VINa GRA = pse të mos mendohet lehtë njashtu si e kanë shkruar lehtë ?
=VIN â GRA= pse mos t' ishte:
=VIn EGRA= uthulla, frengjishtja ruan shumë fjalë shqipe-keltike.. mendoj se eshte fjala për:
=VINEGRE=uthëll/ =vëra é égér ?

Ti kthehemi edhe njëherë VINEGRES=UTHLLES=U-thellua=Vjen e thellohet, ka te njejtin procesus si KOS-i, prandaj kur te ne plakat thoshin =erdhi kosi=ka ardh kosi= do thotë û-théllua, thartina ka rën dhe ka mundur qumshtin(bakterjet) njashtu edhe për rrushin nga vie =VIN-a="Ka ardhur" é- éGRA=VIN=érdhi= është égérsua, thartua...?
Njësoj thuhët edhe për =kosin= ka ardhur(vien) kosi


Në këtë tablet nga Lin A, jemi munduar ti japim kuptim këtyre tri emrave te panjohura deri më sot, por, sipas studiuesit britanik John Young, i cili ka shprehur mendimin se, bëhët fjalë për prodhime kafshësh, dhe pa dyshim se, fjala:
================= =============
=DI= na është e njohur edhe sot, pra, mund të thëmi se:
=DI=dhi, poashtu edhe fjala e siperme ?
=CAP= padyshim se spjegohet me
=Cjap apo Cap -in në gjuhën shqipe ?
=QE-KU-RE=lëkura te kafsheve ?
=============== ==============
Megjithëse, për deshifrimin e këtyre tabletave duhet një angazhim më i madh nga dijetarët tanë si dhe perpjekje te vijushme, shpresojmi se në t'ardhmen do arrihën rezultate të duhura me hulmutues të rinjë

 
 =========================
Ky imazh eshte zvogeluar. Kliko ketu per te par imazhin e plote, ky imazh ka parametrat 800x269.


kete e kam shkruar vitin e kaluar por sot jemi me 2014 dhe gjithenje meson njeriu gjera te reja rreth ketyre tabletave, ku nganjeher ideja e pare eshte e mire kujtojmi, ) por..pas nje kohe e shofim se kemi gabua dhe patjeter duhet pranua gabimin se perndryshe nuk mund te perparohet ne keto kerkime;

Isha i bindur forte tek fjala =
=CAP=se eshte fjale shqipe...ne realitet, aty ne tableta eshte e saket mirepo kam arritur te perfundimi tjeter se fjala CAP nuk na del shqip si kujtoja por qenka balto-skitishte, por, cila duhet te ishte shqipe do thoshit ju ?

Nje studiues i njohur francez i shekullit IXI-te (P.M) me shtyu deri tek ky dallimi mes: cap e kec..edhe se e dija por...se dija lidhjen me Kreten e Maqedonin..
=Capit cjapit poashtu por edh kjo qenka skitishte baltike..
=Kecit, mashkulli..
Autori e ka vrejur se, mes Kretes e Maqedonis ka perplote toponime qe kane per rrenje ose e permendin dhin, ku dhia shfqet teper shpesh dhe nuk eshte kjo rastesi..por, mendoja se me te drejet duhet t'ishte cap, siç e thash...tani me del se, me mire qenka kec se sa cap... sepse "cap" nuk kakurrfare rrenje ne shqipe ndersa per "kec"po, si psh
=kcy=
=kce=
=kcim=lidhet me diçka qe kercen =kcen=
=kéc-en=..sigurshte qe (dhia apo capi) kercejne nga guri ne gur dhe per ate lidhet emri "kec" ?
Pse mos te lidhnim edhe me Kercyren apo edhe me Korfuzin, Kerkuren qepdyshim sipas te gjitha deshmive dhe argumenteve, eshte vendë gurishte i pershtatshem per dhi-t apo kec-at ..edhin dhin edhin..! 
 Shkrimet Egjeane kuptohen permes gjuhes shqipe dhe vëllahishtes ?


1) di-pa me-zo-e e ti-ri-o-we-e.(treshe)

=çipa me tri vegë=
2) di-pa me-zoe qe-to-ro-we.
=çipa me katër vegë=qetorove= (fjalë skite) =katër..4 për te cilën serbët tentonin ta pervetsonin (gomaret) se gjoja eshte në gjuhet sllave, por ata mashtrohen vetë dhe genjejne boten me fantezira te mbrapshta si gjithemone, se, kjo fjalë si dhe te gjitha tabletat Egjeane jane te shkruara në gjuhën skitishte dhe sot kuptohen permes vellahishtes dhe shqipes...!

3) di-pa me-wi-jo qe-to-ro-we.=nga vëllahishtja=skitishtja
=qetorove=katershe ne gjuhen skititishte dhe vellahe..
=çypa me vija kater vegësh= ?
4) di-pa me-wi-jo ti-riwe.
=çypa me vija trivegësh= ?
5) di-pa me-wi-jo a-no-we
=çypa me vija anave= ?
 

===========================
Killen, « The Linear B Tablets and Mycenaean les séries de la:
=Ta-ra-si-ja = peshore Linear B
=Te-ra-zi-je=serbishte
= те-ра-зи-је(serb.)=peshore
=Tərəzi(tur.)=peshore
=Ta-ra-si-ja[/B]= ne Linear B në gjuhen shqipe dhe vellahe ?
=Terezija=vellahe
=Terezija=shqip (nganjehere quhet edhe "tarazija" ne disa dialekte)
=līdzsvars (letone)=ekuilibër(alb.)
=balansas(lit.)=tasakaal (est.)
=vage(croa.)=Balanta(rum.)
=весы=теразије(serb.)
=κλίμακες(gr.)
= теразије(serb.)=tərəzi(tur.)
=vog(islande.)=ваги(ukr.)
=песаре (bulg.)
=теразије(serb)=peshore
"Tri kam kâ Tarezija,
Kater kam na i'ka dhija..
." (këngë popullore)









Pasi qe kemi shtjelluar sipas mendimit tim, ka edhe te tjere qe do me kundershtojne, e drejta e tyre, por pasi e gjetem se ç'eshte =Tarasija= ne do mundohemi ta shtjellojmi dhe te japim mendimin tne rreth rrenjes se kesaj fjale te Linearve egjeane e shkruar para 3500 vitesh.

Mendoj se rrenja:
=Tarasija= gjendet shume lehte;
=Ta=kjo asht :la=â Ras'na=â Razija mes popullit...kuvendit..
=Rasija=Razija
=Razija=Ekilibri
=Ba-Razija=Razi=drejtesi...EGALITE
ose drejtepeshimi, por ne realitet paraqet tek etrusket ku aty e hasim emrin e shtetit Etruskë=Rasna, ka kuptimin e barazis dhe egalitetit qeverisës te etrusskve apo te 12 qyteteve etruske qe sundonin ne barazi
njesoj edhe fjala
=Barazi
=Razi â, perputhet me termin apo toponimin e vendit te etruskve Rasna razia
=Barazia nga gjuha e vjeter skito vellahe=Razia=drejtesia;
Edhe te ne ende flitet per razin, " a ke ra ne "RAZI" a je pajtua me dike, keni marrur vendimin e drejte etj...

=Ta-Ra-Si-Ja=Balance/Peshore



Mendoj se rrenja:
=Tarasija= gjendet shume lehte;
=Ta=kjo asht :la=â Ras'na=â Razija mes popullit...kuvendit..
=Rasija=Razija
=Razija=Ekilibri
=Ba-Razija=Razi=drejtesi...EGALITE
ose drejtepeshimi, por ne realitet paraqet tek etrusket ku aty e hasim emrin e shtetit Etruskë=Rasna, ka kuptimin e barazis dhe egalitetit qeverisës te etrusskve apo te 12 qyteteve etruske qe sundonin ne barazi
njesoj edhe fjala
=Barazi
=Razi â, perputhet me termin apo toponimin e vendit te etruskve Rasna razia
=Barazia nga gjuha e vjeter skito vellahe=Razia=drejtesia;
Edhe te ne ende flitet per razin, " a ke ra ne "RAZI" a je pajtua me dike, keni marrur vendimin e drejte etj.. 
LINEARET A & B:
(dosja ne perpunim ....)
http://toponimeterrenjetshqip.blogsp...zgjishtja.html

http://books.google.fr/books?id=7uFJ...page&q&f=false








========================
Buime:http://renesancailire.blogspot.fr/20...en-shqipe.html



Aucun commentaire: